WISHLIST FEBRUARY 2016

Cześć dziewczyny! Przygotowałam dla Was 3 idealne zestawy na luty! :) Nadszedł nowy rok, a wraz z nim odświeżenie Waszych szaf. W swojej szafie posiadam wiele podobnych modeli, do tych które dla Was przygotowałam, nie obraziłabym się jednak gdyby, któraś z tych rzeczy zawisła na moim wieszaku. Jestem ciekawa czy Wam się podoba taka forma postów i czy chcielibyście widzieć takie wpisy częściej ! Do usłyszenia, xx

Hello guys! It's time to freshen up your closet! So, here are 3 sets I would personally wear this winter. I already own similar items in my closet, but I wouldn't mind adding there a new shoes or smartwatch (I'm in love in that type of watch)! I hope you will find here something for you ! See you soon, xx


1. HERE
2. HERE
3. HERE
4. HERE
5. HERE

1. HERE
2. HERE
3. HERE
4. HERE
5. HERE

1. HERE
2. HERE
3. HERE

12 komentarze

  1. Wszystkie trzy zestawienia są idealna! :) Super post! :*

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy zestaw perfekto! <3


    ______________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy przypadły mi do gustu, ale drugi zdecydowanie wygrywa jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zestawy bardzo mi się podobają ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zestawy, wszystkie mi się podobają :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie zestawy trafiają w mój gust, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice selection my dear! First combination is my favorite! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy zestaw mi się podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 zestaw bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń